Sunday 11 December 2011

i'm crazy and i know it :D ♥

i'm crazy :p
原本我自己在网上看衣的~
然后我妈也来绸热闹:DD
订订订 x)
十天后拿到瓜:S
好像不用钱这样:S 
等下,他给钱的时候....
射尿都痛啊xDD
我好爱那些衣x))
tell you some funny thing xDDD
吃完饭的时候,
我妈就讲是时候到那两只狗吃了x)
其中一只狗叫kopi xDDD
我妈妈既然好笑到叫它
Chocolate Dog xDDD
bwahhahahaha :D
OK~
i know that not FUNNY -.- 

to : Someone :DD
hey :D no need thanks lar :p 
i'm happy when chatting with you :DD
chat next time lar :D
hope we can hang out always x)


haiz....:(( 最近啊...自己都不懂搞什么的 D:
我都已经把自己弄得很累很累了/.\
可是还是睡不着D:
失眠?!/.\
my eyes now are PANDA EYES :DD
goodnight :3 
bye :)





No comments:

Post a Comment